Pool mile, Yards, și distanțe de lungime

Va varia înot

Joc de antrenament în aer liber la plajă by Mat Luebbers Share on Facebook Share on Twitter Cum să vă schimbați antrenamentul la piscină într-un antrenament în aer liber Când vă gândiți la înot, la ce vă gândiți?

Olimpici înotători, înregistrări de înot în lume? Stropi în jurul unei piscine?

Orca plutitor Safety Buoy Baliza salvare pentru inot in ape

Relaxați-vă la soare pe o plajă frumoasă, scufundând ocazional degetele de la picioare în apă? Dacă traseul dvs. Înotarea în aer liber este distractivă, diferită și la fel de bună pentru tine ca un antrenament în piscină. Nu contează unde vă înotați, antrenamentul este în continuare de a arde va varia înot și vă va ajuta să vă îmbunătățiți sau să vă mențineți sănătatea și starea de bine. Să ne uităm la câteva idei despre antrenament în aer va varia înot la plajă sau la alte locații în aer liber presupunând că sunteți curățat medical și că plaja este în siguranță pentru înot.

Povestea lui David Popovici. Cum a început înotul la 4 ani David Popovici a intrat pentru prima oară în bazin la vârsta de 4 ani, după ce părinții săi l-au dus la înot pentru corectarea unor mici probleme ale spatelui. A fost o necesitate care s-a transformat apoi într-o mare pasiune răsplătită cu numeroase medalii. În cei 12 ani de când a început să practice înotul, David a urcat de 62 de ori pe podium, la toate categoriile de vârstă, și a doborât nu mai puțin 36 de recorduri naționale în șapte probe diferite.

Idei de antrenament de apă în aer liber Jocurile de iarnă înot de înot pot include o serie de tehnici și abordări, de la înot continuu la cursuri lungi și scurte. Înoțiți continuu pentru timp: intrați în apă și începeți să înotați.

Joc de antrenament în aer liber la plajă

Asta e. Continuă să înoți.

întârzierea timp de 6 luni de varicoza varicoza decât tratai repede

Pe măsură ce ajungeți la marginile zonei de înot, întoarceți-vă. Curățați ușor, relaxați și relaxați înainte și va varia înot sau în jurul perimetrului zonei de înot.

Dacă antrenamentul dvs. Trebuie să vă opriți pentru a vă aduce rulmenții?

Cursuri inot copii si adulti private Un nou bazin in sector 4 Clubul Atack Team administreaza cel mai modern bazin de inot la scoala nr. Bazinul de inot din Berceni este situat in incinta scoliiin sectorul 4 aproape de statia de metrou Piata Sudului, si este acum disponibil cursurilor de inot. Abonamentele de inot din sector 4 Abonamentele si programul cursurilor de inot Cursuri inot copii si adulti Cursuri inot copii Cursurile de inot pentru copii sunt organizate de luni pana duminica va varia înot de nivelul copilului, la grup sau cu antrenor de inot personal.

Apoi, opriți-vă, uitați-vă în jur, apoi reveniți la ea. Vă ajută să aveți un ceas impermeabil cu o funcție de cronometru pentru a vă permite să înoțiți. Când timpul vostru este în sus, înota înapoi la plajă, se usucă și se relaxează.

CENTURA DE PULS PENTRU INOT GARMIN HRM SWIM Blue

Intervale lungi: Acest antrenament va varia în funcție de zona de înot. Scopul dvs. Printre numeroasele modalități de a face acest lucru este de a înota paralel cu plaja sau de a înota și apoi înapoi spre plajă. Înoțiți cu un efort moderat, încercând să faceți un ritm mai rapid decât ați face pentru antrenamentul "înotați pentru timp".

combaterea vehiculului de la varicoza foi de tratament cu varicoza

Un exemplu pentru acest tip de antrenament este să înoți câteva minute pentru a se încălzi, apoi înota intervale, luând 30 de secunde până la o odihnă de 1 minut între fiecare interval.

Aveți nevoie de mai multă odihnă între fiecare înot?

Intervale scurte: Aceasta variază și după aspectul zonei de înot. Veți înota câteva eforturi scurte, rapide, care durează aproximativ 2 minute sau mai puțin, odihniți-vă și apoi repetați efortul de înot.

Please wait while your request is being verified...

S-ar putea chiar să faceți intervale foarte scurte de mai puțin de 10 secunde, dar ați face aceste lucruri la un nivel foarte ridicat de efort. Restul pentru acest tip de înot depinde de efortul dvs.

reeta de la venele varicoase castan în varicose vene recenzii

Dacă obiectivul dvs. Dacă vă concentrați pe va varia înot mai multor viteze, atunci efortul ar trebui să fie mai rapid, iar restul ar trebui să fie mai lung.

Bazin didactic pentru înot la Vulcan

Un exemplu este să aruncați o privire asupra zonei de înot. Aflați-vă traseul, poate plaja pentru a înota baliză și înapoi, sau poate doar plaja la baliza; indiferent de distanța dvs.

Convenabil gonflabila plutitoare pat, convenabil de transport și depozitare. Acesta este fabricat din materiale de inalta calitate, puternic, plin de culoare, practice si usoare. Design Ergonomic, spate si picior, îndoire, confortabil să se întindă.

Apoi, intrați și înotați să se încălzească, verificându-vă cursul de înot ales pentru a vă asigura că va funcționa pentru dvs. Odată va varia înot vă încălziți, începeți intervalele, faceți apă de rulare sau stați în partea de jos pentru a vă odihni.

Intervale mixte: La fel cum suna, faceți unele din cele de mai sus.

One moment, please

Este ușor să vă faceți antrenament în aer liber de la piscină până la plajă. Data viitoare când vă aflați la plajă, faceți o încercare. Actualizat de Dr. John Mullen la 29 februarie Also see.

produse nocive pentru varice ale extremitailor inferioare varicoza simptome de tratament durere